Aangekomen in Pretoria - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jacqueline Bos - WaarBenJij.nu Aangekomen in Pretoria - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jacqueline Bos - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Pretoria

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

16 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Dinsdag was het dan eindelijk zo ver. Na lang plannen, voornamelijk door Casper, wede de backpack weer tevoorschijn getoverd. Het plan is te gaan camperen, waardoor we ook een tent, matjes en slaapzakken mee moesten nemen, je begrijpt het al, het inpakken was een feest ;)
Maar natuurlijk kwam alles goed en stonden we dinsdag volledig? voorbereid op schiphol. Na een lekker kopje koffie met paps en mams was het tijd om snel in te checken. Het vliegtuig was fantastisch. 100.000 films op een best groot touchsceen, uiteindelijk toch naast elkaar zitten en het lekkere eten, maar met name de bodylotion op de wc (!) maakte het een fijne vlucht. Erna kwam de hel; tien uur wachten in Dubai midden in de nacht; oftewel opgevouwen op een stoeltje met veel herrie en licht liggen en hopen wat te slapen. Uiteraard niet gelukt. Uiteindelijk brak de ochtend toch aan en konden we in het volgende vliegtuig stappen, werden we opgehaald door een man van het hostel in Pretoria en zitten we nu lekker binnen te internetten terwijl er eten besteld is.
Erg veel van Zuid Afrika hebben we dus nog niet gezien, het is nu donker en dan is het niet veilig om samen de straat op te gaan, dus lekker vroeg slapen en morgen trekken we er op uit met de huurauto :)

• 20 Juli 2014 - 13:21

Leslie:

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen Jacq! Veel plezier op jullie sightseeing-tocht! xx