nog steeds niet helemaal weg.... - Reisverslag uit Frankfurt, Duitsland van Jacqueline Bos - WaarBenJij.nu nog steeds niet helemaal weg.... - Reisverslag uit Frankfurt, Duitsland van Jacqueline Bos - WaarBenJij.nu

nog steeds niet helemaal weg....

Door: jacquelinevdbos

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

24 Juli 2011 | Duitsland, Frankfurt

Het was allemaal super spannend, maar na een aantal (of heel veel) veryekeringen van iedereen dat het helemaal goed ging komen, en na 100x checken of ik alles wel bij me had en aan alles gedacht had, you vandaag de grote reis dan eindelijk beginnen! Natuurlijk lekker lange rijen bij de incheckbalie's een groep negerianen had namelijk besloten met al hun kinderen (en die hebben ze er veel) op reis te gaan. Mijn eerste stop you op Frankfurt zijn. De vlucht had wat vertraging (thanks bij de negerianen die er zelfs in het vliegtuig niet veel van snapte) maar ik had alle tijd om in Frankfurt te zoeken dus de rust was weer helemaal wdergekeerd . Toen bleek de vlucht overboekt te yijn en mijn naam werd omgeroepen. #kadoen# kadoen# deed mijn hart. Ze vroegen mij of ik misschien een andere vlucht wilde nemen, dan moest ik vanavond om toen uur vliegen en kwam ik dus de volgende dan om kwart voor drie in Katmandu aan opyich kan dat wel dacht ik... en toen kwam erbij dat ik dan ook wel even een riant bedrag kreeg. dus toen was het wel duidelijk en nu ga ik dus vanavond pas echt door en ben ik nu in een hotel in Frankfurt samen met iemand die hetyelfde had maar zijn vlucht ging pas morgen dus die mag lekker gratis in een hotel en dan kon ik lekker even mailen enzo...
Ik ben benieuwd wat er verder nog gaat komen als het allemaal echt gaat beginnen!

  • 24 Juli 2011 - 15:49

    Jacqueline S:

    Oeh Jacqie spannend dat je op weg bent! Dus wel met wat vertraging, maar chill dat er een vergoeding voor wordt gegeven :). So far, so good! Een hele goede vlucht vanavond! liefs,Jacq

  • 24 Juli 2011 - 21:00

    Cees Ravensbergen:

    Hoi Jacqueliene,

    Spannend allemaal, maar dat is nu eenmaal het avontuur wat nu gaat beginnen. Een goede reis en het is leuk om op deze manier op de hoogte te blijven.

    Groetjes, Cees & Stella.

  • 25 Juli 2011 - 05:39

    Je Pa:

    Natuurlijk moet ik me er weer mee bemoeien. Maar ik hoop, dat je de mensen van je hotel in Katmandu ook op de hoogte hebt gebracht van je vertraging. Anders staan deze voor niets op je te wachten....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 14177

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 29 September 2014

Reizen en co-schap in Zuid Afrika

26 Januari 2013 - 23 Maart 2013

Coschap Dermatologie in Zuid India

24 Juli 2011 - 04 September 2011

Vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: